Thursday, June 11, 2009

ရာသီဥတုႏွင့္ MAI စက္ခြ်တ္ယြင္းမႈေၾကာင့္ မဟုတ္လၽွင္ ေလယာဥ္မႉးႀကီး ခံရဦးမည္

ျမန္မာ့ေလေၾကာင္း (MAI) မွ ခရီးသည္တင္ ေလယာဥ္တစီး စစ္ေတြေလဆိပ္တြင္ ေျပးလမ္းေခ်ာ္မႈ ျဖစ္ပြားၿပီးေနာက္ ပို႔ေဆာင္ေရး ဒု၀န္ႀကီးက ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းမွ ေလယာဥ္ မွဴးႀကီးမ်ားႏွင့္ ေလယာဥ္မွဴးမ်ား အားလုံးကုိ ဆင့္ေခၚၿပီး ေလယာဥ္ ပ်ံသန္းရာတြင္ မေတာ္တဆမႈမ်ား မျဖစ္ပြားရန္ အထူး ဂရုစိုက္ၾကရန္ႏွင့္ ျဖစ္ပြားပါက ေလယာဥ္မွဴးႀကီး မ်ားကို ျပစ္ဒဏ္ခ်မွတ္ အေရး ယူသြားမည္ဟု သတိေပး ေျပာဆုိေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။

ထုိမေတာ္တဆမႈကို MAI က စစ္ေဆးေနၿပီး ရာသီဥတုႏွင့္ စက္ခြ်တ္ယြင္းမႈေၾကာင့္ မဟုတ္ဘဲ ေလယာဥ္မွဴး၏ အမွားေၾကာင့္ ထုိျဖစ္ရပ္ျဖစ္ပြားသည္ဟု စစ္ေဆးေတြ႕ရွိပါက ထုိေလယာဥ္ေမာင္းႏွင္ခဲ့သူ ေလယာဥ္မႉးႀကီး တဦး အေရးယူခံရ ႏုိင္ဖြယ္ရွိသည္ဟု သိရွိရသည္။

ယင္း ေလယာဥ္ေပၚတြင္ ေလယာဥ္အမႈထမ္း ၆ ဦး၊ ခရီးသည္ ၆၂ ဦး စုစုေပါင္း ၆၈ ဦးပါရွိၿပီး တြဲဖက္ေလယာဥ္မႉး ဦးစိုးရီ တဦးတည္းသာ နဖူးတြင္ ဒဏ္ရာ အနည္းငယ္ ရရွိေၾကာင္း၊ က်န္အမႈထမ္းမ်ားႏွင့္ ခရီးသည္မ်ား ထိခိုက္ ဒဏ္ရာ မရရွိေၾကာင္း ဇြန္လ ၇ ရက္ေန႔ထုတ္ အစိုးရ ျမန္မာ့အလင္း သတင္းစာက ေဖာ္ျပထားသည္။

MAI သည္ ႏွစ္ေပါင္း ၆၀ သက္တမ္းရင့္ စစ္အစုိးရပိုင္ ေလေၾကာင္းလိုင္း ျဖစ္ၿပီး ျပည္တြင္း ခရီးစဥ္မ်ားကို ATR 72 ေလယာဥ္ ၂ စီး၊ FOKKER 28 ေလယာဥ္ ၃ စီး၊ FOKKER 27 ေလယာဥ္ ၇ စီး၊ ATR 42 ေလယာဥ္ ၁ စီး ျဖင့္ ေျပးဆြဲေနၿပီး ေလယာဥ္အမ်ားစုမွာ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ၾကာျမင့္ေနေသာ ေလယာဥ္မ်ား ျဖစ္သည္။
ဧရာဝတီ တြင္ အျပည့္အစံုဖတ္႐ႈပါရန္

0 comments:

Post a Comment

ဘားမားကမ္းပိန္း

 
BCJP Burmese Site Design by Phyo Wai Htun ( Head of News department.